1 oktober

2010-10-01 ι 08:02:13.. Our life 1 Kommentarer


Det är fredag (inte alls fel faktiskt) och även ny månad - oktober.
Ush nu är det riktig höst och tänk att det BARA är nästa lön som gäller till julklappar. Herrejesus det är snart november, och sen då december. Jag tycker att det nyss var sommar, månaderna har gått riktigt snabbt men ändå så går det så otroligt långsamt. Men det är väl för att vi väntar på något.. vi längtar.. men "väntar men på något gott väntar man ju aldrig för länge", och väntar på något riktigt gott kan jag ju säga att vi verkligen gör! Våran bebis.

Som jag skrev innan, att det är nu det börjar kännas att vi snart är vid målet - att få hålla vårat mirakel i armarna.
Snart kommer väl också planering igång, om vad som ska köpas och vad som inte ska. Kolla igenom Leons gamla grejer för att se vad som finns och vad som inte finns. Vad vi vill ha nytt och vad som verkligen behövs.
det kommer, det kommer.. i snabba ryck också.

Men oktober nu alltså, en månad närmare vintermånaderna. Men om sverige är så knas som vanligt? att vintern kommre sent och håller i sig länge i stället (som jag verkligen inte hoppas men tror) så är det ett bra tag kvar till snön ändå. Hoppas bara på en vit jul i år igen, vi blev bortskämda förra året och jag önskar det samma i år!

Kommentarer
Postat av: Emms o Jullis

det är ingen fara haha... Ikväll ska jag o T på date, slutar fem så ring runt då om du kan! Måste prata overaller med dig också tror jag, vilken djungel det är jag blir galen!!

2010-10-01 | 10:36:37
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December