Torsdag kväll

2010-11-11 ι 21:41:56.. Our life 3 Kommentarer


Känslorna överrumplar mig ibland. Och visst ska det var så som gravid men inte reagerar eller tänker man annorlunda ändå. Spelar ingen roll, även om jag inte ens vill tänka på vissa saker eller reagera så stör jag mig otroligt ändå och kan bli helt ledsen. Om någon skulle kalla mig för bajskorv under en viss punk på dagen skulle jag antagligen börja böla för mig själv och önska jag kunde skrika ut allting..

Men ack så man biter ihop och ack så konstiga känslor man ibland får. Blir totalt galen!

Denna vecka har annars varit helt seg men ändå är det fredag i morgon och det = tidig? dag och början på helgen. Ska baka lussebullar, har lust att köpa lite bebiskläder nu faktiskt, beställa lite grejer, köpa tyg för att fixa Leons kalender som ska vara klar om 2,5 vecka. Tänk att första advent är om 17dagar, första december = första paketet i kalendern för Leon är om 20dagar och julafton är om 43dagar. Det börjar dra ihop sig.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va gott det lät med lussebullar :D

2010-11-11 | 22:10:01
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Berit

MAn blir så där känslig när man är gravid, det är inget konstigt.

KRam gammelmormor

2010-11-11 | 23:32:26
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Emms o Jullis

GulleLeon... :D Hoppas vi ses snart!!!!

2010-11-12 | 08:34:41
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December