Lördag..

2010-11-06 ι 12:23:47.. Our life 1 Kommentarer


.. all redy! Hoppas denna helg går låååångsamt.
Vi har en sån här inget-speciellt-att-göra-helg och filmerna har rullar på i stäck här hemma. Just nu spelas Titanic, innan dess vad det Avatar och igår 2012. Ush vad tråkiga vi är i helgen men ack så nödvändigt ibland. Trots att jag var ledig igår med Leon och hade det super med Emelie och Julia i Bromma blocks och lekland så känns det ändå som att helgen bara rinner förbi och jag vill hinna njuta och ta det lugnt innan jobb kallar igen på måndag.

Leon tjatade hela kvällen igår om att han ville sova med Julia efter att han blev jätte ledsen när vi skildes åt igår. Han frågade om Julia kunde komma annars kunde han åka tunnelbanan till henne. Och eftersom att jag sa att klockan var mycket och inte orkade så bad han snällt om att få åka själv, han visste ju hur vi brukar göra på morgonen ju tyckte han. Vad betrodda och påhittiga barn kan vara ibland, haha!

Leon-bus har en älskade en halvtimma bort men önskade nog vi kunde bo grannar! Gud vilket spring det skulle vara då fram och tillbaka men gud så roligt för dom. Jag har alltid önskat att få bo bredvid, eller i närheten, av en barnfamilj med barn i samma ålder så dom kan leka bäst dom själv vill utan allt stök med skjuts och planering.
Leon är ju trots allt inte ens 3 ännu så självklart blir det lättare och mer riktigt när åren kommer stiga en bit upp.

Leon ♥ Julia

Kommentarer
Postat av: Janette

mer förlag på namn : Neo, Elian, Nathan,Teo, Benjamin, Chris, Emilio, Jacob, Kelvin,Zeb, Melvin, Samuel, Christian,

2010-11-06 | 14:14:49
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December