Torsdags äventyren svider

2010-05-20 ι 06:42:53.. Our life 2 Kommentarer


God morgon alla pigga människor där ute!
Det är inge kul att vara ordningjord kl halv 7 på morgonen. Kl ringde kl 6, ush..! Leon kom då in och vi låg och mös en stund innan vi gick upp. Idag har vädret lovat 22grader och SOL. Shorts sesongen har alltså börjat, Leon inviger den idag i sina PoP shorts från förra året. Han kan ha alla skjort från förra året utan problem, ett par dessutom som han hade för förra sommaren, alltså när han var 6mån.. haha!
Är man lite kort i rocken är man, eller liten och smal.

Anw, stress-dag väntar och jag längtar inte! Gör allt nu för att tiden ska gå långsamt så jag slipper starta den med min huvudvärk som redan sitter i och känner mig allmänt skit. Eller inte skit utan jätte sliten typ.. som att jag både sprungit maraton, jobbat fullt, haft 20 barn att ta hand om och sen dessutom börjar bli sjuk, sån sliten typ. Äckligt va..? Men sånt är livet också, underbart!

Nu står Leon i första hugg med att sätta på sig skorna, lite tidigt att gå ut för banan går inte förens några minuter i 7.. Så sen ska jag sitta på banan upp till alvik och sen tuben ända till dagmamman i hässelby och sen heeeela vägen tillbaka igen till jobbet. Ja det är en bit, jädra omväg också men vad gör man inte för att sin prins ska gå hos den bästa? Dessvärre blir det inte så mycket längre än efter sommaren antagligen, sorgligt..

Kommentarer
Postat av: Emma

Antar att ni redan har åkt nu men hoppas ni har en underbar semester :)

2010-05-24 | 10:39:05
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: MADDe (http://imadeleine.blogg.se)

Fin blogg! gör du designer?

2010-06-04 | 21:17:30
URL: http://imadeleine.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December