Blekfet igen..

2010-04-24 ι 10:19:00.. Our life 1 Kommentarer


Veckan har lite sprungit förbi samtidigt som det gått väääääldigt segt.
Helg nu i alla fall och det är sönt, jag ska damsuga av golven strax efter mitt städande. Såg ut som ett bombnedslag här hemma efter alla trötta kvällar då jag sagt att jag ska ta det efter middagen och sen somnar på soffan. Men det har försej varit ganska skönt det också. haha!

Anw, i går var vi på middag hos Carro. Vi gjorde super god thai gryta med röd curry typ och gino till efterrätt, och jag äter alltid (spelar ingen roll vad vi äter) fööööör mycket och får tjcok-ångest. Så nu ska jag banta också, så jag passar in hos smala-carro. Träning skulle ju inte sitta fel men när ska man ha tid till det? Eller pengar till gymkort är ju bara att glömma så ut oh springa..? sittupps hemma? eller vadå? hjäääääääälp!!

Ingen tjockis-mat och mindre portioner.. hmm, handlar ju dock om att röra på sig.
Får gå ut och hoppa lite på studsmattan som ett par grannar nyss köpt, haha!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag ville kommentera inlägget nedan, men det gick inte.

Jag har smakat på sushi en gång och jag gillade det inte alls. Min man sa att det krävs att man äter det tre gånger innan man tar ställning.

2010-04-25 | 09:41:18
URL: http://junitjejen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December