Michaela-dagen!

2009-09-29 ι 20:20:01.. Our life 0 Kommentarer


Hur kunde ni alla glömma att det här är min dag?! ALLA, till och med jag själv, hade ingen aning om detta.
Så tur att Rövarmamman hade koll på läget (kanske var för att hon själv heter det?) och grattade mig på min namnsdag för annars hade jag gått miste om den! Inte ens min mormor kom ihåg och hon brukar alltid ha koll på alla saker och ting. Nej detta är inte okej, var är mina presenter liksom? Haha!
Tur att jag har en sån underbar son som förgyller mina dagar och glada vänner som alltid ställer upp. Mormor bjöd ju mig på middag, det får väl räknas då ropar hon från köket. God middag blev det också, tillsammans med Emms och Timpa som mormor också bjöd över, egengjord pytt-i-panna av oxfile och färskpotatis. Det är grejer det, ingen Findus färdig stekt här inte.

Så tack så jätte mycket Rövarmamman, du blåste ett extra hjärta in i kroppen på mig!
Och tack mormor för god middag och för att vi får sova över och mysa hemma hos dig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December