Anna, snobbiga-tanter och bullar

2009-09-29 ι 10:04:16.. Our life 4 Kommentarer


Leon är nu hos dagmamman, vi möttes av hans extradagmamma Anna utanför. Tycker så synd om henne, hon har varit total sjuk i ett par veckor nu och det verkar heller inte finnas något stopp, förklaring eller vetenskap om vad det är. Läskigt, galet och jobbigt då hon varit uppe på magnetrönken och massa grejer. Vill bara skicka hem lite kakor och bullar åt henne så hon blir varm och glad i kroppen, kanske ska jag ta och baka i morgon? För det är ju så roligt att baka men mindre kul att äta upp allting så nu har jag ju en super anledning till att baka.
Anna beöver lite upp-piggning och något gott att trycka in i mun, bra!

Anw, jag är klar och redo för dagens äventyr.
Får sällskap och skjuts av mormor in till stan då hon och en väninna ska shoppa och äta lunch ihop. Dom är några riktiga NK-tanter dom. Finklädda (som alltid), dyra i smaken och väldigt söta! Förra gången köptes det en scarf för bara 3200, hallå?! I would never in my life do that... Men ni tanter rockar, fortsätt med det!
Jag ska i alla fall lite senare möta upp E då vi ska shoppa birthday-gift to Edda och Elise. Spännande, spännande.
Vi har våra tankar och funderingar, E står för tänkande och avgörandes inför själva presenten medans jag håller med och funderar ut en rolig inslagning. Fan vad vi är grymma, kanske borde vi bli personal-gift-shopper?!

Nej nu dax att sätta på sig masken "today I'm happy".
Have a lovely day, bye!


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman

Grattis på namnsdagen!

2009-09-29 | 10:38:53
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Tessa

Jätte fin blogg du har, å superfina bilder!!!



Kika gärna in i min nystartade smyckesblogg, fina halsband till både vuxna och barn.. :-)

2009-09-29 | 12:49:16
URL: http://madebyt.blogg.se/
Postat av: Anna

Va gullig du e som tänker på mig;)

Jag e riktigt less på det här nu. Hoppas på nån sorts diagnos idag eller i morgon, så jag kan bli frisk och få jobba med alla goa úngar igen!!!

KRAM

2009-09-30 | 09:37:26
URL: http://annasbabbel.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Hör av er om ni kände för att komma på fredag!

2009-09-30 | 15:28:39
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December