Fotografering på Tuben

2009-11-10 ι 00:05:05.. Foto - Barn/Porträtt 9 Kommentarer


Japp, idag hade jag en lite fotosession på öppna förskolan Tuben.
Blev inte riktigt som jag tänkt mig då bakrunden jag tog med mig inte fick användas och ena blixten small till (en säkring gick) så jag fick bara använda mig av en halva tiden. Irreterad, frustrerad och ännu mer dålig genom att ha huvudvärk och var stressad. Så nej detta var inte min dag helt enkelt och piss det eftersom att jag verkligen ville bara på topp och bra när jag skulle fota barnen. Hyggligt blev det i alla fall..

Här får ni lite smak-prov på vad för sötnosar som jag fått glo på genom linsen..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sååååååååå fint! Kram Lotta

2009-11-10 | 02:47:57
Postat av: Fanny

Det där blev ju bra!

2009-11-10 | 09:24:51
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/
Postat av: mariaa

fina bilder:)

2009-11-10 | 10:03:57
Postat av: Emelie

Åh där är min sötnos, Leon :) Tänkte höra när man får bilderna? Förstår om det tar lite tid då det var många som fotades.. Och får man alla bilder du tog då? Tack för att du tog dig tid och tog så fina bilder :)

Kram på dig

2009-11-10 | 17:42:51
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Daniella

Så fina bilder, jag har ju världens finste dotter! ;) Du är jätteduktig på att foto, credd till dig. Jag är spänd på att se resten av bilderna.

2009-11-11 | 09:11:07
URL: http://vitre.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jättegärna :) Jag la till den mailen du skrev i kommentaren på msn.

2009-11-11 | 14:39:25
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Nämen oh :) Lille Vidar sover som en liten stock ^^ Men lika söt för det :) Längtar sååå efter resten av bilderna. Dom är säkert super fina :)

2009-11-12 | 17:22:58
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: freja

superfina bilde.. såg dom i nåns blogg, visste inte att det var duktiga du som varit i farten :)

2009-11-13 | 18:01:06
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Denise

Väntar med spänning på bilderna på min heddah!

2009-11-25 | 20:02:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December