Patetiska/elaka människor

2009-05-23 ι 22:40:52.. Our life 4 Kommentarer


Så grymt irreterad på vissa som skriver kommentarer i min blogg.
Jag publicerar dom inte ens så tro inte att alla eller några får reda på det. Helt otroligt att ni ens orkar lägga manken till och ödsla eran tid till detta. Men kanske är det det som roar er? Jag gör er kanske nöjda med detta inlägg. Men jag kan be och få tala om att jag tar inte åt mig av det ni säger. Såklart bryr jag mig för vilken vettig mamma som helst vill skydda sina barn och sig själv och inte höra dumma, idiotiska kommentarer.
Att Leon skulle vara min horunge och att han alltid ser ut som en liten tjej har jag hört nu i ett år. Och att alla mina hemligheter kommer komma ut och att jag borde skämmas som inte nämner dom här.
Men det kommer bara värre och värre saker nu för tiden. Helt patetiskt och så idiotiska saker att ibland förstår jag inte själv. Jag vet ju att det finns speciellt två st som skriver hela tiden för jag ser ju era ip nummer.

Säger bara en sak. Detta är min blogg, jag skriver va fan jag vill och om jag inte vill nämna vissa saker är det helt upp till mig. Den här bloggen är menad att handla om mitt och Leons liv tillsammans. Ett kul sätt att visa Leon sen när han blir större och inte för att göra er nöjda med massa skit. Jag kan också säga helt ärligt att jag har en egen privat blogg med lösenord där jag skriver av mig mina egna och privata tankar. Saker som jag bara vill att dom som känner mig ska veta.

Jag kan inte förstå att man finner lycka och ork i att vara så in i norden elak och så patetisk.
Säger bara ush till er!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ush att sånna människor ens exsicterar. Jag personligen tycker Leon är en av de mest charmiga små killar jag sett! Och du michalea är en OTROLIG duktig fotograf och MAMMA! Stå på dig, för det du förtjänar är credit!!





Många Kramar, Josefine

2009-05-23 | 23:57:29
URL: http://mysticalme.blogg.se/
Postat av: Emelie och baby Julia

Amen sista! Bästa Michis och bästa Leon..

2009-05-24 | 08:41:38
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Sofie

Michaela du är en grym mamma och du har nog många läsare här ute som står på din sida! Var stark, you can do it! Deras kommentarer handlar endast om avensjukan att inte få ha en underbar familj själv!

2009-05-24 | 11:31:48
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: emm.

Det kommer tyvärr alltid finnas sådana människor som av någon anledning (antagligen för att på ett sjukt sätt stärka sej själva för bara någon minut) får ut något av att försöka trycka ner någon annan. Men tro mej, den lilla styrka dom ger sej själva på detta sättet blir inte långvarig och dom kommer till slut bara må sämre med sej själva. Folk som bär på massa negativitet och sprider negativ energi omkring sej vill ingen umgås med i längden.

What goes around comes around, sägs de och om man tror på karma (vilket jag gör) så stämmer de. Så fortsätt stå på dej, vara positiv och glad. Du har en fantastikt fin son, och en trevlig blogg som bjuder på massa stiliga foton. (du verkar vara grym på att fota, önskar jag var de och kunde ta fina bilder av mej och min son, så jag avundas dej lite..)



Ha en fortsatt fin vecka.

2009-05-25 | 10:35:09
URL: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December