Otränad äckel muff

2009-05-13 ι 21:21:19.. Our life 5 Kommentarer


Skönt, jag ska lägga mig tidigt ikväll och få sova så gott och länge. Underbart va?
Ja nu kan vi ju hoppas på att Leon inte vaknar då, men vad är oddsen? Han brukar ju aldrig vakna på nätterna sådär om han inte är sjuk eller varit gnällig så detta bådar gott. Ska passa på att lyssna på lite musik också kanske eller så slocknar jag på en gång? Känner mig i alla fall väldigt trött.
Har ju varit nyttig och cyklat idag ju, hehe. Otränade jag blir skit förbannad när en backe kommer. Lotsas att det ringer på telefon, går av cykeln, flåsar som tusan och pratar med ingen. Haha, oj vad man gör för att inte värka usel? Varför ska jag skämmas? Har ju sjutton inte tränat någonting på säkert 3 år, och då var det gympan i skolan liksom.
Nej oj detta var ju inget att hurra för, ska sätta igång med tränandet. Men det är ju så tråkigt själv...
Hmm, but i have to!

Får tänka på saken hur jag ska lägga upp det, börja med dom där 100 sit ups och grejer.
Ska sova på saken, god natt allesammans.


Kommentarer
Postat av: Berit

Det förvånar mej att du har fått dålig kondis, du verkar ju helpigg. Du behöver inte skämmas för det, det är ju bara att stanna och prata med Leon, eller hur.

Kramis mormor

2009-05-13 | 22:44:23
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Janpan

Leon är så himla vacker!

2009-05-14 | 00:14:55
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Emelie och baby Julia

Jag säger ju att vi kan börja träna tillsammans ju! :)

2009-05-14 | 08:08:54
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Fjun

jag måste också börja träna! fan. känner mig asfet!

2009-05-14 | 13:09:09
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/
Postat av: Sofie

You can do it :)

2009-05-14 | 13:28:46
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December