Mysa med big mama?

2009-05-15 ι 20:53:07.. Our life 1 Kommentarer


Jobba jobba jobba hela dagen nästan, förutom pausen mellan 2 och 4 då jag fick mysa med Leon lite.
Det har varit super lugnt idag, lite folk då och då. Ska köpa mig en bättre korsordstidning jag kan sitta och pilla med där nere så blir det inte lika tråkigt och så kan man konsentrera sig på annat än att man är kissnödig, hehe. För den förra jag köpte var den ända i den affären och den sög, dåliga och för svåra för mig, haha. Osmart kanske?

Anw, Leon somnade snabbt och gott idag. Hoppas bara han inte är lika jobbig i natt som han varit ett par nätter nu. Han ska bara ligga bredvid mig, inget annat duger. Sen när han väl ligger vid mig så är allt frid och fröjd, då somnar han på en gång. Dock så klättrar och rör han sig så mycket i sömnen och därför mycket bättre om han sover i sin säng så slipper jag flytta och hålla på stöka med oss båda hela tiden.
Men men, han vill ligga och mysa bredvid mamma och kanske ska man ta vara på den tiden då han vill? Hehe. Snart kommer han bara att skrika om jag ens bara vill pussas lite. Åh min skrutt får stanna i växten ett tag nu!

Nu fryser jag, ska springa upp och sätta på mig mjukisar och någon mysig tröja, hmm har jag någon? Tröjan till mjukisarna ligger ju i tvätten, åååh. Jaja, hittar säkert någon big mama tröja som jag hade när jag var gravad och dom är alltid sköna, stora också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

hej hej !!

blir mamma träff i tanto parken imorn klockan tolv med oicknick, hittils blir det 8 mammor och du är jätte välkommen !!! Om du kan och vill förståss, och ta med dig mamma vänner om de oxå vill henka på, dessu fler dessu roligare! kram!

2009-05-16 | 23:19:19
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December