Miljoner av foton

2009-05-14 ι 20:15:15.. Our life 0 Kommentarer


Detta mag-ont.. Skit irreterande, hur ska det gå i morgon när jag ska jobba liksom?
Men men, får bita ihop och ta det lugnt bara precis som jag gör nu. Kanske kan knarka på mammas piller och hoppas det försvinner lite i alla fall, men om detta inte är borta i morgon kväll/lördag förmidda så ringer jag sjukan. Eller snarare åker in för ringer spelar ju ingen roll, har ju redan pratat med dom om detta.

Anw, idag har jag suttit och hållt på med en massa foton. Lagt dom i kategorier osv... Eller jag har börjat, är inte klar för fem öre. Säkert hållt på med över 1000 filer idag - bytt namn på alla, lagt dom i mappar och sorterat. I Leons mapp, där han är från nyfödd till 10 mån så finns över 1000 filer, hur sjukt är inte det? Och det är ju också bara mina bilder, måste få alla från Fjun, mamma osv. Dessutom så är bilder på honom vid resor osv i andra mappar så ja jag kan ju inte säga att det inte finns foton på honom. Haha. Säkert över 2000 bilder på under året.

Jaa hur kommer detta sluta?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December