Love you to death

2009-05-07 ι 22:40:19.. Our life 3 Kommentarer


Nej nu är klockan mycket idag också. Bedtime...
Sverige gick till semifinal i ishockey, det jag väntade på så nu har jag ingen anledning till att sitta kvar här.
Saknar Emelie och Timpa, min lilla gulliga extra familj. Helt konstigt att jag inte träffat E på flera dagar, ska inte det i morgon heller liksom. Men vem vet, planerna kanske förändras. Har i alla fall lovat mormor att vi ska till vällingby och sen ska jag hem till dom och sova, äta gott och få lite mormor kärlek. Kan behövas faktiskt, länge sen den fylldes på.

Anw, nu är det som sagt bedtime.
Måste bara säga att jag älskar Leon så otroligt mycket att jag skulle kunna göra vad som helst för honom.
Helt sjukt hur den kärleken kan vara så stor. Han får dessutom min dubbla kärlek! Allt för barnen...

Kommentarer
Postat av: Berit

Har precis tagit fram köttet till i morron och lite bröd också som vi kan smörsteka till den gravade laxen.

Älskar er - mormor

2009-05-07 | 23:07:47
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det där kändes inte så skönt i mitt hjärta.

När vill du ha lite mamma kärlek då ?

Du är nästan aldrig hemma nu för tiden och nu när du skulle vara det så ska du ha mormors kärlek.

Tänk på att mitt hjärta klappar hårt för dig och Leon och Leon och jag hade en underbar em tillsammans idag med bus, mys och matlagning.



I will allways be there for you !



Lite mammakärlek och en god lunch imorgon ?





Love you / Mum

2009-05-07 | 23:25:59
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Emelie och baby Julia

Vi saknar dig också älskling!

Jag lovar att allt kommer ordna sig, har en bra känsla i magen!!! Love

2009-05-08 | 08:19:43
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December