Bra humör gör så mycket

2009-05-21 ι 11:25:10.. Our life 0 Kommentarer


Gud vilken skön dag. Leon vaknade på helt galet humör. Han springer runt och tokar, pratar som en galning och är super glad. God frukost med färskt bröd och älskade flingor till solsken ute. Kan det bli mer underbart?
Dock har ju solen gått i måln nu och hungern efter lunch satt i gång, haha. Så efter lunch blir det fit for fait igen!

Anw, idag tänkte ju vi träffa Emms och Jullis. Gå och kolla lite i barnäffererna men dom är ju stängda idag, blää. Och i morgon har vi absolut inte tid då det är SM. Jag kommer åka med Timpa och Jullis dit då E redan åker ikväll med laget. Så nu fan får ni alla hålla tummarna att Power Cheer and Dace Eagles vinner i morgon!!!
Och den här barnäffer-dagen får bli efter helgen för det är ju inte så kul att åka in till stan då och trängas med allt folk. Neej det får helt enkelt vänta, tråkigt nog. Men då kanske man hinner tänka igenom och planera hur inköpen ska göras så man inte kommer hem med ångren eller som fattiglapp.

Men men, nu får vi snart äta lunch och sen ska Leon få sova lite middag.
Då ska jag passa på att göra klart min hemsida. Ta kort på alla smycket - ååh vad jag hatar att ta kort på silver, det suger. Och sen lägga upp allting så ni får se! Spännande va?
Så kan ni alla som är intresserade av smycken gå in och kolla där på erbjudandena som finns och vad som finns över huvudtaget. Dock kommer den inte vara helt klar på ett tag då en massa foton måste uppdateras. Men klar nog för att publiceras!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December