Tisdag

2009-03-24 ι 10:00:31.. Our life 1 Kommentarer


Skit väder! Jädra skit väder!
Vaknade i morrse och såg solen skina. Jippi, nu har snön försvunnit och det är varmt igen. Trodde jag ja. Det blåser ju som sjutton och är super kallt ute. Snön ligger kvar och den kommer ju inte smälta bort i det här vädret direkt. Fy sjutton för detta alltså!

Men men, denna dag ska i alla fall bringa tur tycker jag. För snart ska jag nämligen på en arbetsintervju.
Eller nja jag vet inte riktigt om det var det...
En kille ringde mig igår i alla fall och pratade lite om en tjänst. Han frågade om jag kunde komma in idag vid 11 för att få höra lite mer om företaget så jag vet inte riktigt vad detta "möte" är. Men vi hoppas på att jag kommer därifrån med flaggan i topp, leende på läpparna och ska få börja jobba. Visst vore det inte helt fel?
Men nu ska jag inte ta ut segern i förväg. Kanske sprakar de mig i baken och ber mig aldrig komma tillbaka mer. Hmm, låter inte speciellt lockande men vad gör man? Vi får helt enkelt se när jag kommit därifrån.

Ska ju hem efter det lilla äventyret så skriver direkt på bloggen vad detta möte innebar.
Får jag en kick i arslet eller tror ni jag får hissa flaggan?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller tummarna för att du får hissa flaggan. Lycka till Michaela!

2009-03-24 | 10:35:49
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December