Ny vecka, nya tag

2009-03-16 ι 09:21:45.. Our life 3 Kommentarer


God morgon alla morgon pigga/trötta..
Igår satt jag och funderade på hur jag skulle göra om Leon skulle vakna så där tidigt. Bestämde mig för att jag skulle prova ge honom välling då så kanske han somnar om. Menar han är säkert hungrig när han vaknar och därför en anledning till att han vaknar så tidigt. Han får ju välling vid 8 på kvällen så det är ju ett bra tag.
Anw, som jag trodde så vaknade han vid halv sju. Sprang ner och hämtade vällingen som stog klar i kylen. Och visst somnade han om efter den. Men inte långt efter, vid strax innan 8, så vaknade han igen av att det var skrik och stoj i huset i stället... Men han sov ju i alla fall ett litet tag till, och då orkade morsan gå upp, hehe.

Nej men nu är det en helt ny vecka, och helt nya tag.
Måndagen börjar med att vi ska åka till farsta - Tuben, där vi ska träffa alla andra unga morsor och ungar. Där ska vi göra pinns av kort på ungarna. Kul va? Dom ska jag ta och sätta på Leons ryggsäck han har till dagmamman. Sen får vi se hur många man får/ska göra för kanske kan man ge bort till någon i familjen som vill ha? Min mormor kanske?

But have a wonderful monday!


Kommentarer
Postat av: Fjun

hoppas du inte blev ledsen för det där med kläderna. det fanns inte så jättemycket snyggt ändå. visst asse fick lite, förlåt man trodde inte hon skulle vilja ha nåt. vet inte om mamma har lämnat in säckarna, annars kan du ju komma förbi och kolla ändå!

ring mig okej! poks!

2009-03-16 | 12:19:31
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jaha, och jag då ?

Vill inte jag ha en pins eller ?

2009-03-16 | 23:19:48
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

Klart att mormor vill ha.

Kramis mormor

2009-03-16 | 23:41:24
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December