Måndag

2009-03-09 ι 21:25:54.. Our life 0 Kommentarer


Idag åkte vi till farsta för att gå till tuben med alla unga morsor.
Inte alls lika mycket folk där idag, ganska skönt men ändå lite tråkigt. Hehe, blandat tycke.
Efter det åkte vi hem till Emms för att dom skulle passa Leon då jag skulle på ett informationsmöte hos Svensk säkerhetstjänst där jag kunde få en tjänst. Det var en bra jobb, bra betalt, bra läge, nästan allt var bra förutom en sak - tiderna. Eller till arbetsuppgiften dom sökte var det cp tider, man kunde gå över till en annan tjänst men måste då ha lite mer erfarenhet och jobba där ett litet tag.
Och visst skulle jag kunna göra det men var ska jag göra av Leon tills detta skett? Det är nämligen typ mellan 12 till halv 9 på kvällen. Hallå?! Inget normalt jobb. För den tjänsten man sen kunde gå över till var 9-4 - very good.
Så detta suger stenhårt! Speciellt när det inte ens stog i annonsen att det var kvällstid, utan det stog dagtid.
Fan fan fan rent ut sagt!!!!

När jag sen åkte hem till E & T för att hämta Leon så fanns det till och med mat klart till mig för det blev så sent. Trodde det max skulle ta en halv timme - timme men tog en och en halv timme. Sen fick vi till och med skjuts hem. Hallå? Världens bästa T & E. Tack, tack, tack för passning, mat och skjuts. Allting helt enkelt! Your the best..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December