I will dream

2009-03-22 ι 20:40:07.. Our life 3 Kommentarer


Blir så kontigt bloggande när man är borta.
Har ju inte samma dator, inte alla program osv.. Har dessutom inte ens med min kamera sladd så kan tyvär inte bjuda på några bilder. Inte ens en liten yttebytte bild. Eller jo(?) kanske. Kan ju snoka lite här på mormors dator och se vad jag kan hitta. Dock är ju det gamla bilder men roligt ändå. Lite ögongodis vill säga!

Dagen har i alla fall varit skön. Det började med att Leon fortsatte med att vakna tidigt, runt sju denna morgon men vi gick inte upp förens strax efter 8. Och lite senare bjöd mormor på super frulle med stekta ägg osv. Tack mommo!
Vid halv 11 var vi ute på äventyr, jag tänkte att jag för en gång skull skulle hitta på något som har med träning att göra så jag tog av mig alla kläder, på med bikini, skämdes och simmade. Ganska skönt men jag insåg snabbt hur otränad och dålig kondis jag har. När jag bara simmade fram och tillbaka, längd efter längd så höll mina armar på att kolapsa. Måste träna dom hängandes spagettistråna.
Anw, under tiden (hoppades på att palla längre) så var Leon med sin pappa uppe i centrum. Så det blev lite små-glutt i affärerna när jag mötte upp dom. Och såklart, när jag inte har pengar, så hittade jag super mycket fint. Jag vill vara rik, om det bara skulle vara för en dag, eller i ett par timmar! Unna mig och Leon det bästa för bara ett ögonblick... Det vore en drömm.

Nej, nu fan SKA jag få/ha jobb. Fasiken, nu ska jag göra allt. Startar på tisdag då morgondagen kommer spenderas på Tuben med alla unga morsor. Måste få krama och pussa lite på Jullis och Emms, saknar dom! Hihi.

Hope you had a fab/nice holiday like i did!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sakanr du aldrig oss :(

2009-03-22 | 21:31:06
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Emms och baby Julia

Vi saknar dig ockå gumms! :) Ses senare.. ska vi ses i gullmars? Ring mig! Krams

2009-03-23 | 08:44:59
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Cassandra

trist att du inte publicerar mina kommentarer

2009-03-23 | 11:25:56
URL: http://weareyougparents.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December