Springandes entrecote?!

2009-06-10 ι 20:36:59.. Our life 4 Kommentarer


Denna eftermiddag/kväll gick snabbt. Kan kanske tacka datorn?!
Fick sen skjuts hem från kiosken och väl här hos mormor möttes jag av en super glad liten Leon. Underbart att se honom lysa så av lycka, se kärleken spruta ur öronen och vara otroligt nöjd med tillvaron, så ska det vara varje dag!

Anw, nu lagar mormor mat - entrecote - mmmmmm...
Ska nog se till att få en god sallad till och inte så mycket potatis. Kan ju försöka vara lite nyttig, ibland. Syndade lite över lunch med hamburgare från grillen här tillsammans med mamma och syster. Men det var trots allt hur länge som helst sen vi åt hamburgare, kan faktiskt inte ens minnas. Och för snål och töntig ska man ju inte vara.
Det hänger på att man rör på sig! Så frågan är om jag kanske ska ta och klä på mig lite kläder och ta mig en liten springtur? Usha busha i detta väder dock, hmmm... Ska fundera lite på det...
Men kanske borde man det innan middagen då? - Och det hinner jag ju inte, haha. Räddad?
Jag får slippa denna gång, har ändå ingen ipod med mig. Den ligger hemma, helt oladdad och väntar.

Men men, efter middag ska jag ta mig en dusch i alla fall.
Frågan är om jag kanske ska slinga håret lite innan? Har något töntigt slingpaket hemma och är trött på denna äckliga utväxt. Tid hos frisören ska jag nog se till att boka också, så dom får klippa av mit slitna hår och slinga det ordentligt. Fin, fint...


Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

ha en härlig tordag

2009-06-11 | 00:21:40
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har läst Din blogg länge...måste bara ......Du (sååå vacker) och Leon är ju SÅ FINA!!! Underbara bilder och Du är så stark och Fin!!! Leon är så gullig...vi (fia&jag) .." fia ..-bara döööör...när hon ser Leon, den mest bedårande lilla krabat och dessa ögon,,,-mamma kom o ... -se...nya foton på Leon...åhhhh...gosh...vi smälter .......sååååååå söööööt!!!!!!!!!!!

Kram från filles mamma!

2009-06-11 | 00:26:14
Postat av: ausrine

Jag tror på folkhögskola! Där ska jag plugga upp mina stjärtbetyg, inte än dock. Om ett år :)

2009-06-11 | 02:41:33
Postat av: Nicole - mamma till C

Tittut!

Jag är inne i stan vid 13.30 och klar med mitt ärende typ vid 14.00.

Ska vi ses vid centralen runt 14.40? :)



Släng iväg ett mess om måste ändra eller inte kan så vet jag!

ciao bellas

2009-06-11 | 09:18:43
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December