Tisdags äventyren

2009-07-21 ι 10:08:03.. Our life 4 Kommentarer


Upp och hoppa! Nu får vi sätta full rulle här hemma.
Vi måste klä på och snygga till oss för vi ska åka och träffa Emms och Jullis. Äntligen! :o)
Jag måste dock föna håret först och fixa till det lite, Leon måste få kläder på sig och vi måste packa i hop väskan. Och vad sjutton ska man ha på sig i detta knasiga vädret? Sol ena sekunden och moln andra... Nja, det är ju i alla fall 20°C redan så det lär ju bli lite varmare kanske. Jacka och grejer behövs ju inte i alla fall.
Ser ni?! Jag har typ gett upp sommaren. Börjar snacka om jackor i detta 20gradiga vädret. Neej fy skäms på mig!

Ha en mysig dag i alla fall, i SOLEN! (I hope)
Bye, bye...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Jag heter Anna och kom över din blogg av en slump då det visades på blogg.se att du hade skrivit ett inlägg. Jag kickade in för skojs skull och blev helt fascinerad av din underbart fina blogg. Måste verkligen säga att du verkar vara en jätte bra mamma, vän och människa! Nu är det så att jag älskar att fota och själv äger en nikon d60. Vad använder du för fotoutrsutning och skulle du säga att nikon d60 är en dålig kamera? Funderar även på några nya objektiv ett macro och ett tele, har du några bra tips? Nu är det så att jag än inte skaffat blogg så skulle bli jätte glad om du svarade här!



Tack så jätte mycket på för hand! Och ha det så bra



Mvh



Anna

2009-07-21 | 16:58:16
Postat av: L

jag såg dig, Leon, Emelie och Julia idag i globens köpcentrum vud halvfyratiden ;) Era barn är mycket sötare i verkligheten! :D

2009-07-21 | 19:30:05
Postat av: Emms och Julia

Tack för idag älskling.. Behövde verkligen det idag känner jag såhär i efterhand!

Har du lust att slänga ihop en nu design till min blogg by the way? Time för förnyelse kanske, I think so! Puss, du är bäste vännen... <3

2009-07-21 | 23:12:16
URL: http://emmsss.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej

vännen

ha en toppen vecka



kram

2009-07-21 | 23:51:03
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December