It's hot, to hot?

2009-07-18 ι 15:23:08.. Our life 0 Kommentarer


Städat, fixat och klart. En solros står på vardagsrums bordet och en i köket som tack för den underbara vistelsen i huset. Vistelsen som bringade en massa tankar, en massa glädje och en massa familje känsla. Att livet med Leon är så otroligt livat, lyckat och älskvärt. Hur tiden kommer se ut när vi väl flyttat hemmifrån och lives on our own.
I can't wait...

Anw, denna dag är ju otroligt varm. 25°C i poolen och 26°C i skuggan där jag sitter... Fuktigt och äckligt vill jag lova. Tänk att det alltid är super skönt med denna värme utomlands, då klagas ingenting. För då är det skönt, då är det varmare men ändå helt underbart och lagom trots att den tempen visar på 30-35°C i stället.
Medans här i Sverige så känns det bara äckligt och varmt. Fuktigt och kladdigt. Det klagas och det önskas vara kallare. Eller så är det i alla fall för mig. Det känns inte på riktigt här, det är Sverige varmt... Men det kan försej också vara underbart, när man ligger på stranden och kan svalka av sig och har massa kallt, gott runt sig. Då är denna värme kall och man önskar efter utomland värme.

But why can't I love this here? Why can't I always love the swedish heat?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December