Friday!

2009-07-24 ι 16:45:50.. Our life 0 Kommentarer


Dagarna har flygit förbi och har inte alls haft lust att sitta framför datan.
Har kommit in i en period just nu att jag bara skulle vilja glömma ALLT annat förutom mina underbara vänner. Umgås med dom, kramas med Leon och bara leva. Utan bekymmer, utan massa onödigt skriverier osv... För ibland kan jag känna att bloggen gått lite över styr. Att det inte alls är som jag ville och som jag hade i början.
Men jag har också kommit på att jag skiter faktiskt fullständigt i vad annat folk tycker och jag kommer fortfarande ha detta som min lilla dagbok där jag skriver precis vad jag vill. Ja den yttersta dagboken av mitt liv då. Den djupa och sanna dagboken kommer nog alltid vara lösenordsskyddad.
Hoppas bara på att det inte blir för mycket så att denna också blir det... Hmm, näää...

I går var i alla fall en av dom mysigaste och trevligaste kvällarna på länge. Tobbe bjöd på helt underbar mat och mys efter till ost, kex och vin. Kunde det bli bättre eller? Noooo.
Nu ska jag dock stoppa i mig några piller - ont i huvudet som fan. Och sen försöka hitta något att sätta på mig. Ska nämligen till en vän ikväll då 2 st vänner har fyllt år så det kommer massa folk dit och ska parta. Vet inte om jag ska stanna så länge och parta, får se hur det blir. Leon kommer få vara hemma och sova med mormor och morfar i alla fall så kanske ska passa på att vara ute lite.. Vet dock inte om lusten finns kvar.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December