Diaz day and some old Leon!

2009-07-12 ι 21:17:11.. Our life 1 Kommentarer


Idag är ingen vanlig dag, nej för idag har vi varit på besök hos familjen P/B.
Mös med 5 dagars gamla Diaz, tror ni jag är helt bebis sjuk nu eller? Så JA jag vill/måste ha en till bebis och JA detta gos förgyllde hela mitt år. Åhh så mysigt det var! Och jag kan inte förstå att Leon var så där mini pluttis liten, han var ju typ en mini mini bebis. Men det har trots allt min lilla bebis också varit, totaly sick...
Tiden går för fort och min lilla bebis är trots allt snart 1,5 år. Lite irreterad på mig själv att jag inte tagit vara på varenda sekund som jag kunnat av min boobie. Men det har jag nog trots allt ändå, det är bara tiden som rinner ifrån oss. Om jag ändå kunde stoppa den!

Anw, tyvär tyvär så kan jag inte bjuda på en bebis bild idag då jag fastnade hos mormor på en helt underbar middag - plankstek och övernattning. Men ska skynda mig hem i morgon bitti så ni får se det underbart bedårande miraklet! Gud så söt han var, kan inte släppa känslan. Den lilla lilla knorrandes bebisen... Ååååh sötnos!
Så nu kommer jag åka till Kim varje dag för att mysa med Diaz, haha.
Hoppas också att Kim lägger upp bilder på vad hon fick av mig och Leon till både sig själv, Diaz och självklart stora syster Melina. Gjorde ett halsband till henne med sambons och barnens namn + datum på och Diaz fick en massa kläder + en super fin nalle, nappflaska och litet lejon att hänga på vagnen.

Nu får ni ha en underbar söndag kväll! Bjuder i alla fall på en bebis bild, en gammal goding på Leon jag hittade på mormors dator här. Inge hår på lilla tjockis bebisen som trots allt är världens sötaste i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Nicole- mamma till c

Oh lillan Leon! :)

Man seer verkligen att det är han!

2009-07-14 | 20:53:54
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December