Trååååkigt här (?)

2009-01-24 ι 16:43:24.. Our life 2 Kommentarer


Inga inlägg, inga bilder. Sorry, sorry men varit fullt upp och sen när jag suttit här framför datan har jag inte hunnit eller haft någon speciell lust att bara skriva en massa klag. Så ni fick slippa sånt skit! Hehe.

Anw, i går var Fjun här på middag till let's dance. Och vem åkte inte bättre än självaste bloggaren? Förlåt men det var skönt! Slipper man bli irreterad så fort hon öppnar munnen, den ända roliga var ju att man höll på garva ihjäl när hon dansade för det kunde hon ju absolut inte någonstans i hela kroppen. Ojojoj.

Idag blev det att följa med syrran på hennes basket match efter att ha försökt komma in till stan innan med Fjun. Men på bussen märkte jag att inte den "rätta" plånboken var med - kunde alltså inte handla.
Åkte därför hem igen och då var klockan lite för mycket för att jag skulle hinna in til stan, göra det jag skulle och sen tillbaka för att se matchen. Skulle jag åkt fram och tillbaka bara för att? Så förlåt Fjun!
I stället åt jag och syrran lunch uppe i vällingby innan matchen. Som dom för övrigt vann också!
Bravo lillsiss!

Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

Tja babe, allt bra? ;)

Hörru, jag skulle vilja ändra min text och få den större fattar du? PUSS!

2009-01-24 | 17:49:18
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej!

Tittade runt lite på din blogg! Måste verkligen säga att din son har ett fint namn - Leon, det heter faktiskt min hund :)

Och vad söt din Leon är! ser ut som ett riktigt litet busfrö!

Måste verkligen berömma dina designer du gör för olika bloggar... Hur gör man för att få ta del av sån hjälp?! ;)

2009-01-24 | 21:19:12
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December