Lektime

2009-01-19 ι 15:55:01.. Leon & hans vänner 4 Kommentarer


Idag kom EJ och CCJ hit..
Jag som var helt borta och irreterad i morrse var lite sen så dom fick komma in en stund då varm choklad gjordes och kladdkaka packades ner då vi skulle mysa med det ute i parken. Sen när vi väl gick ut så gick vi och käkade lunch i stället, TACK Emelie för att du bjöd mig på onyttigt smarr - gulliga du!

Efter det blev det en lekstund i parken där inga djur var ute - tråkigt. Och det var bara roliga Julia som ville leka då tröttis Leon sov och lill Josefin somnade i gungan. Så inga roliga utebilder i lekparken blev det på prinsen idag, bara sessorna.

När det sen började snöa lite mycket gick vi hem till oss igen och drack chokladen med kladdkaka till. Hundarna här hemma hade total damp, vette sjutton var som flög i dom. Aldeless för mycket roliga människor kanske(?) Haha. Och när EJ och CCJ gick utanför dörrarna blev dom total lugna, som dom brukar, och la sig och sov. HALLÅ? Kunde ni inte gjort det lite tidigare? Haha.

Men lite bilder fick jag i alla fall - här kommer det lite ute bilder.
Pluttis skrutten och adorable Julia är ju världens goaste!


Kommentarer
Postat av: Janpan

jättefina bilder!

2009-01-19 | 17:13:41
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Helena m Kenzo

Hejsan!

Fåren är alltid ute efter kl 10 i hagen. Kanske stod i skjulet och åt. Och stora djurhuset är öppet. Bara knalla in o kika på kaniner och höns.

2009-01-19 | 17:22:51
URL: http://www.nogg.se/kenzo
Postat av: ina-bina

Haha, vilket sött minspel hon den lilla har :)

2009-01-19 | 18:13:22
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Förstår att du säkert har fullt upp. Men vad hände med min bloggdesign? Du skulle ju fixa det där på sidan med länkarna osv. Hoppas du har tid att svara åtminstone.



Jag är redan sugen på en ny design.

2009-01-19 | 23:12:36
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December