Xist

2009-02-16 ι 08:56:44.. Our life 3 Kommentarer


God morgon!
Ja här är det inga kalas bilder inte.. Hm, dumma mig! Men jag tog faktiskt inte mycket bilder, hade fullt upp så ska försöka få alla bilder alla tog så ni kan få se sen. Har inte själv fått se ens.. 
Leon fick i alla fall sjukt mycket grejer. Jätte jätte fina kläder och massa coola och roliga leksaker. Och bilder på dom har jag i alla fall. Haha!! Men alla bilder får ni tyvär vänta med tills senare idag för har inte tid just nu för det.

Men TACK alla som kom och TACK för alla saker! Leon (jag?) är stört nöjd, hihi.

Anw, idag ska vi åka på äventyr till farsta så jag är ledig. Det är typ Xist.. (ungmamma grej)
Där kommer vi möta Emmsi&Jullbull, Cassandra&Jossis och Maria&Edda.. Säkert en massa andra unga morsor också, men har ingen aning om vilka. Ska jag ta med kameran eller inte? Vågar man ta fram den stora klumpen när det är mammor och barn där man inte känner? Dom kanske blir rädda, haha.

Men till er nu som är arga och super sugna på att se kort från kalaset gå in hos Fjun och kika lite.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: v

Haft en bra dag :D???

2009-02-16 | 17:24:43
Postat av: Vera

Haft en bra dag :D???

2009-02-16 | 17:24:58
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Fjun

snacka om att folk verkligen kollade in hos mig också!

min statistik dubblades idag, haha!

2009-02-16 | 23:18:37
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December