Heldag med Emms&Jullbull

2009-02-19 ι 18:24:32.. Our life 1 Kommentarer


Måste ju bara börja med att säga : Åh så kul det är med en massa frågor! Vill svara på alla redan nu men kanske kommer några mer frågor indroppande så verkar ju löjligt om jag ska svara på dom senare..
Så tyvär ni får vänta till i morgon bitti i alla fall!

Anw, denna dag har typ varit perfekt!
Mötte Emelie och Julia i gullmars där vi begav oss till Brandbergen för att göra gipshänder av ungarna. Julia gjorde dock två fötter då hon greppade i leran och det blev bara mos av det. Haha, hon var inte bra på detta så nu har jag och Emelie sagt att hon får köpa lera på panduro eller göra en själv så Jullbull får träna lite. För man måste ju ha en handavjutning i gips.. (vänta nu, stavas det jutning? Lät som njutning. Haha.. Med g kanske det är?)
Uppdatering! Haha, stavas ju med gj.. Tack Sara!

Efter brandbergen åkte vi till farsta och gluttade lite i affärer. Vi åt super god lunch, bra där Emelie! Och gav ungarna mellis när dom vaknat. Sen efter x antal timmar med massa skratt, gluttande och skrik åkte vi hemmåt.
Där vi på vägen åkte förbi fridhemsplan för att byta ett par byxor Leon fått i födelsedags present som var i fel storlek. När jag sen kom hem såg jag att kläderna Leons papps hade beställt till honom kommit. Wiie! Så nu kommer han vara snygg i nya kläder i morgon igen då han fick en beställning av mig igår som han hade på sig idag. Värsta outfiten, bild på den kommer strax! Riktigt cool var han i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Sara

det stavas gjutning =)

2009-02-19 | 18:56:01
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December