God natt känslor

2009-02-04 ι 23:13:24.. Our life 5 Kommentarer


Ush jag vet inte vad som fick mig att bli jätte känslig helt plötsligt just nu.
Kom åt någon knapp när jag skrev om högstadiet som fick mig att började tänka på väldigt mycket.
Att vissa beslut kan förändra ens liv så mycket. Vännerna jag fick i slutet av 8:an betyder så otroligt mycket för mig. Ni vet vilka ni är och vad ni gjort för mig. Fjun du ska veta att du är den absolut bästa vännen med störst hjärta. Att saknaden nästan förkrossade mig spelade ingen roll för du lyfte upp mina dagar, du bringade ljus i mörkret. Minnen som aldrig kommer försvinna gjorde du lättare för mig att se lyckliga, jag skäms inte längre.

Tack för att du fanns och att du fortfarande finns! I love you darling.

Hmm... Detta slutar nu med att jag går nog och lägger mig. Fasiken att min iPod inte finns längre för kan då inte lyssna på musik, jätte jobbigt då detta tillfälle nästan är ett måste-lyssna-musik-tid. Ska prata med Fjun för att kanske få köpa hennes gamla, men får först smöra lite så hon kanske går ner i pris, haha.

Night night...

Kommentarer
Postat av: Berit

Var glad att du har känslor. Tänk så många som är "kalla" - de har det inte lätt. Dessutom har jag fått höra att man blir känsligare ju äldre man blir, och tänk då på mej som får tårar i ögonen vare sej det är jätteglatt eller tråkigt. Din morfar undrar jämt varför jag snorar så mycket. Knasigt va.

Puss mormor

2009-02-04 | 23:54:58
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Nettan

Här är en snorfia till. ha ha ! Men det vet du ju redan.



Smöra du lite för Fjun Ha ha !



puss på dig hjärtat mitt !

2009-02-05 | 00:20:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: KIM

Måste bara säga att jag tycker din Leon är hur söt som helst :)

En av dom sötaste ungar jag sett..

Kan förstå hur lycklig du är.

Ha det bra / kram

2009-02-05 | 10:40:40
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Hej!

Har tittat på alla dina bilder på sonen! :)

Vilken underbart fin son du har, och vilka bra bilder!

Vad fotar du med för kamera? :)

2009-02-05 | 11:32:36
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Fjun

nu fick du mig att böla! och det är inte lätt kan jag säga! det ploppade upp jättemånga minnen även i mitt huvud nu. fy vad kul vi har haft!



du vet att jag finns där minst lika mycket nu som jag fanns där då!

love you to honey!

2009-02-05 | 22:37:51
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December