Fjun - fota - Leon - god natt

2009-02-10 ι 21:37:01.. Our life 8 Kommentarer


Som jag lovat mig själv så ska jag faktiskt stänge ner här. Redan, en hel halvtimme innan(?)
Ska lägga mig tidigt idag i alla fall och känner redan nu att jag kommer fastna snart. Ska bara kolla mailen och sen stänger jag ner här, vad än någon annan säger. Haha. You can't stop me now.

Anw, i morgon blir det lite tidigare än vanligt då Leon ska till extra dagmamman som alltid på onsdagar och hon bor lite längre bort. Har dessutom aldrig gått dit utan bara hem så kommer säkert bara virra bort mig, haha. Bäst att vara lite innan då tänkte jag. Sen slutar jag tidigt i morgon och har då bestämt att käka lunch med Fjun.
För att jag sen inte ska behöva stressa hem igen så ska faktiskt Fjun gå och hämta Leon hos dagmamman och åka in till mig. Spännande va? Hon är i alla fall lite extas över det hela, haha, gudmor är bäst så du kommer klara dig gallant vännen!

Så i morgon ska jag faktiskt ta med mig kameran tänkte jag. För att fota staden lite. Var så länge sen.
Men säkert kommer jag ändå inte komma hem med en massa foton, ska i alla fall försöka. Bäst ni kikar in i morgon för att se om jag lyckades. I hope so, but i can't promise you...

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISSA INTE!

Nu har vi fyllt webshopen men vårens nyheter!!

Snygga barnkläder från storlek 50 och upp till 152.

www.mixbarnmode.se

2009-02-10 | 22:06:53
URL: http://www.mixbarnmode.se
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Ska bli trevligt att se :)

2009-02-10 | 22:21:50
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Berit

Jamen det blir väl lite kul att Fjun hämtar i morron. Kul för henne tycker jag då får hon lite träning i förväg. Och sen hade mor din ont idag hörde jag. Leon kanske kunde vara hos oss också på em om du tycker det är bra.

Kram mormor

2009-02-10 | 23:04:38
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej! Vill bara tacka så mycket för länken till bloggen som hjälper till med design. Den har hjälpt mig väldigt mycket! Så... TACK=)

2009-02-11 | 00:03:48
URL: http://bunkan.blogg.se/
Postat av: Fjun

jag tror också att det kommer gå super! vaknar han har jag Marie-kexet framme på 2 röda, haha ;D



gonatt!

2009-02-11 | 00:12:13
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/
Postat av: Kajsa Lindwall

Gud vad spännande med fotona sen! Vilken kamera har du?



Kram Kajsaclindwall.blogg.se

2009-02-11 | 15:51:48
URL: http://kajsaclindwall.blogg.se/
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Gör du designer gratis?

Jag är inte ute efter en design precis nu,

utan jag väntar på mitt andra barn, som beräknas komma om 4 veckor. Vill gärna ha med bilder på han/hon också :)

2009-02-11 | 18:15:01
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Okej! Jag ska tänka på det,

jag behöver ju det inte exakt nu :)

2009-02-11 | 20:13:03
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December