Duktig på jobbet(?) eller...

2009-02-09 ι 19:45:48.. Our life 6 Kommentarer


Äntligen hemma! (om jag kan säga så nu då jag kom hem för ca 1,5 timme sen)
Hunnit med mycket sen jag kommit hem faktiskt. Var inte hemma förens strax efter 6 och då var det bara att sätta i gång med maten. Så stog i köket och förberädde maten med Leon i famnen och telefonen på axeln då jag skulle prata med försäkringskassan.
Sen var det bara att ge Leon mat och försöka slänga i sig någon sked själv i mellan åt och sen en massa gos med skrutten tills han ville ner på golvet och leka. Så nu passar jag på att titta lite här innan jag ska upp och lägga honom.

För övrigt så gick det super bra på jobbet idag. Bjöd på sjukt många produkter.
Så idag var jag skit sur att jag hade min fasta lön och inte provitionen då jag skulle ha tjänat mer än dubbelt så mycket denna dag om jag haft det. Så jag sa faktikt till att jag ville gå över till det i stället för att sitta där och kämpa men ändå inte få något reslutat, känns ju lite segt alltså.
För att få er som inte fattar vad jag menar med att det gick bra så kan jag ju säga att min "handledare" om jag kan kalla honom så, satte upp ett mål för mig att jag skulle bjuda på ca 30 produkter under hela dagen och jag bjöd på 74 st. Så mer är dubbelt så många alltså - riktigt bra! Så nu får ni hålla tummarna och hejja på så att jag bjuder för lika mycket i morgon! I hope so!!!!


Kommentarer
Postat av: fia

Åh, va skönt att det gått bra idag :)

Vad är det du ska sälja/bjuda?



Trevlig kväll :)

2009-02-09 | 20:36:31
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

Hejsan gumman!

jag skulle gärna vilja ha din hjälp.

jag skulle vilja byta bild och göra så som du har. Förstår du?

På din bild.. Sådär stor och så. Kan du hjälpa mig?

2009-02-09 | 20:43:55
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

Tack den sidan ska jag besöka. Fast problemet är egentligen att jag inte riktigt vet hur man lägger upp den sen med stilmallar och sånt... Men jag ska försöka:)

2009-02-09 | 21:32:32
Postat av: Anonym

jag håller tummarna, det vet du! :D

2009-02-09 | 21:48:11
Postat av: Fjun!!

ÅH! nu märkte jag att jag glömt skriva i att det är jag "Fjun"!

det var jag som skrev att jag vill ha lååååångt hår, att fredagen den 13 är min turdag och att jag håller tummarna inför imorn.. dum man är ibland alltså, haha!

gonatt pussen!

2009-02-09 | 21:51:54
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/
Postat av: Berit

Självklart att vi håller tummarna. Jag gjorde raggmunkar idag. Synd att jag inte gjorde dom tidigare, då hade jag kunnat komma över med ett par till dej också som du hade kunnat ha till lunch med lite bacon till. Får bli en annan dag, jag gjorde många så det finns i frysen.

Kramar mormor

2009-02-09 | 22:02:47
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December