Bästa dagen!

2009-02-13 ι 21:37:39.. Our life 2 Kommentarer


Måste ju börja med att säga Tack till alla fina kommentarer Leon fått av alla!!
Dagen började helt underbart, Leon vaknade på super humör - satt och skrattade och hoppade på mig. Efter att vi ätit frukost blev det lite lek och sen mötte vi E&J för att handla lite till lunch. Åt super god paj som mormor gjort (tack gulliga du) med sallad till, och ost med kex tillsammans med Fjun. Mysig lunch som slutade med at vi åkte iväg till bromma för att leka av oss i leklandet. Vi föräldrar hade nog lika roligt som barnen. Haha, Leon var helt extas över alla bollar som fanns och var helt tokig i dom medans jag och Emelie fick super ryck och sprang en tävlingsrunda i borgen. Haha. Denna jädra borg alltså, det var upp och ner, gemom små hål, upp igen, slingra sig mellan, över stora bollar och vette sjutton som slutade med en rutschkana. Vi tävlade vem som kunde ta sig igenom den snabbst, Emelie klarade den på 1,06 minuter och jag på 46 sekunder.. JAG VANN !! Haha.

Och detta var för barn? Ja men vi får då skylla på att vi är unga då? Så jädrans kul hade vi i alla fall!

Sen kom vi hem, jag åt resterna av ost och kexen som blev över och Leon somnade så otroligt skönt och mysigt i min famn. Kunde gärna ha honom kvar där hela kvällen men då kunde jag ju inte sitta och små äta ost och kex. Haha.
Han låg dock kvar en stund!

Nu ser jag på klockan att för exakt 1 år sen låg jag och krystade! Leon kom 21.49.. snart 10 min.

Kommentarer
Postat av: christofer

Grattis Leon :D får se om kommentaren kommer in 21.49;)

2009-02-13 | 21:49:04
URL: http://enpappa.blogg.se/
Postat av: Fjun

kul att man fick var med i det här inlägget då.. ;(

2009-02-14 | 16:03:04
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December