Patetiska människor

2009-08-04 ι 17:54:46.. Our life 4 Kommentarer


Denna anonyma människa som går in och skriver så helt töntiga saker om mig och Leon är jag jävligt trött på. Inte för att jag bryr eller tar åt mig om vad du säger för det är inte ens sant. Men det är så larvigt att du tror att du kan kontrolera mig genom detta. Du tror typ också att genom att skriva dessa saker så är det just DIG jag menar med varför jag skulle stänga ner min blogg. Och det kan jag lova dig lilla vän att det är det inte.
Du skriver tillexempel att jag aldrig skulle klara av att stänga ner mig blogg pga att jag måste få bekräftelse på att jag inte är så ensam.. Äää, hallå? Jag bor i det mest fullsatta hus med min familj, har otroligt underbara vännER och bästa sonen. Kan jag vara ensam? No...

Jag är bara så jävla trött på allt skit snack som en viss person håller på med och trött på att få höra av människor jag tidigare umgåts med eller pratat med, att jag antingen sagt eller gjort saker och massa konstigheter om mig och Leon som är påhittade. Och allt du sagt är det mest löjligaste och töntigaste någonsin och jag bryr mig inte om just det som du har sagt utan är bara grymt trött på att få höra att Du snackar om oss. Har du inget annat bättre för dig än att gå från mamma till mamma och snacka om just mig och Leon. Det är inte som att vi är några känisdar direkt...

Anw, just detta patetiska tjafs är verkligen så barnsligt. Det är typskt ungdommar som inte har någon självkänsla och vill bara vara cool. Kanske just därför som "unga mammor" fått sån kritik från andra och att vi rankas som "dom". Det är ju så otroligt barnsliga saker som händer dom flesta. Jag är verkligen över detta tönt, kanske är jag bara 19 men fan är jag mogen mamma uppe i huvudet och inte någon patetisk fjortis som ljuger för allt och alla. Inte heller snackar jag skit om någon högt för andra men nu har det ju gått över en gräns så det kanske är det bästa att svara på det sättet? Jag är i alla fall trött på det och tänker inte lägga energi på att prata om det mera. Och alla kommentarer som kommer publiceras inte ens så varför lägga tid på det? Onödigt.. Har du inget eget liv?

Detta inlägg kanske Du och vissa andra tycker är att lägga tid på det eller bry sig men detta är min blogg. Var tänkt att det skulle vara min privata dagbok som ändrades till min och Leons ytliga dagbok. Men jag får fan skriva exakt vad jag vill och vara förbannad trots att jag inte bryr mig egentligen. För efter så här lång tid skulle vem som helst tröttna och lessna på detta bullshit.

Ärligt och tråkigt nog så är inte alla värda att ha barn/bli mamma men jag är jävligt värd!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller med Dig! Ett bra tips är att skaffa lösenord så blir du av med de du inte vill ha i ert liv. Då får dom roa sig någonannanstans....skitstövlar!

Kram Lotta

2009-08-04 | 21:24:38
Postat av: Fjun

jag har en svag aning om vem det kanske kan vara som är så pantad i huvudet att ens lägga energi på att trycka ner andra! och speciellt du och leon som är så underbara!

det är precis som du säger, en del förtjänar inte lycka.

du vet att jag står bakom dig vad som än händer och om jag skulle få chansen skulle denna människa få ett ommöblerat ansikte.

PUSS!

2009-08-05 | 12:00:53
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/
Postat av: Marta

Åh! Vad jag blir arg på folk som inte har något bättre för sig än att snacka skit och förstöra för andra. Som jag har sagt innan så har du en ehlt underbar blogg, vilket också innefattar allt som den handlar om!

2009-08-05 | 22:21:00
Postat av: Läsare

Bra att du står på dig i dessa situationer. Säkerligen någon som är ganska så avis på dig och Leon, som inte har det ni har - kärlek!

Fortsätt som du gör, du har en fantastisk blogg och din son är så vacker! Kramar til dig och Leon från en Läsare

2009-08-07 | 10:34:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December