Mössor till förbannelse

2009-08-15 ι 21:17:47.. Barnartiklar 3 Kommentarer


Mössor är ett enkelt och hyggligt billigt sätt att variera hösten/vinter och våren.
Förra hösten/vintern/våren hade Leon hur många mössor som helst, tror ärligt att jag rensade bort över 15 st när våren/sommaren kom krypandes. Vissa, eller några som jag INTE rensade bort kan han ju fortfarande ha nu i höst men det är inte alls många. Och nu har det ju faktiskt varit lite möss-väder ibland, dock bara tunna-mössor-vänder men nu börjar dom komma till användning och jag bara längtar mer! Let the autumn come.

Anw, så fort vi går in i en affär eller kollar lite på nätet så vill ännu en mössa komma hem till oss. Det är så kul att köpa mössor och jag lovar att Leon kommer säkert ha minst lika många som förra året. Jag vill köpa alla, haha!

Lite smakprov på vad som önskas i Leons mössa-hög i höst/vinter.

Kommentarer
Postat av: Janpan

den där I <3 MOM va hur gullig som helst :)

2009-08-15 | 23:37:52
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Vilka många fina. Skulle kunna tänka mig flera utav dem till lille M.

2009-08-15 | 23:53:57
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: emm.

Den mössan från frithiof som är svart i grunden med röd/vita tryck är så snygg.. Min vänninas dotter har en sån. Jag tänkte höra, vart hittar jag mössan från sth&franklin? Någon internetbutik som har den? Vore jätte kul att få veta, för jag fastnade för den direkt.



Ha en fortsatt fin helg.

Med vänliga hälsningar

/emm

2009-08-16 | 09:48:42
URL: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December