Frisör tips?!

2009-08-08 ι 21:15:49.. Our life 3 Kommentarer


Dagen spenderades på Eriksdal idag igen.... Mysigt, mysigt och skönt skönt!
Dock blev inte kameran upp plockad för jag var inte alls på humör för detta och tiden ville också annat. Vi åt svindyr mat som sved på kontot tillsammans med glassen, fika uppe i ringen och åka massa pendel. Nej det var en helt perfekt dag i mysfaktor och lust men nästa gång blir det mer planering med mat och inte ha med sig två st 11åringar själv som vill ha allt, haha. Nej då ska fan snälla Michis säga nej och inte låta dom få av mig...
Men som jag sa, allt annat var super!

Nu svider det dock lite på ryggen (trots att jag smörjde in mig då det blev ganska stekt igår). Och inte har jag alls blivit bränd utan det skaver mer från knuten av bikinin uppe i nacken och ryggen. Kanske dax att slänga av sig den och fria boobsen ett tag innan sängen väntar. Väntar den redan nu föresten?! Klockan halv 10... Hmm... Skulle ju inte sitta helt fel med gott sällskap, många olika ostar och massa kex ute på altanen med ljus tända känner jag.

Anw, jag är faktiskt ganska trött. Ska nog hoppa in i en dusch i stället och skölja av allt klor. Kanske därför det svider föresten? Kan vara en lösning... Fila och måla naglarna ska jag också göra efter. Kanske be mamma klippa topparna på mig för håret har blivit way to long! Så MÅSTE boka ett besök hos frisören. Någon som har tips på en bra?!


Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

vill du hjälpa mej med att välja tiara?

har 5 alternativ uppe å kan inte bestämma mej

för vilken jag ska välja...



kram

2009-08-08 | 22:39:16
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Sjöstadens hårstudio, Lotta Hansen. Jätte duktig och inte svindyr. Kan allt från förlängningar till uppsättningar och allt därimellan.

Kram Lotta

http://www.sjostadensharstudio.se/default.asp

2009-08-09 | 13:44:36
URL: http://www.lisslinn.se.dinstudio.se
Postat av: sARA

kul me lite förändring...funderar sj på ny frisyr. lycka till med resultatet:)

2009-08-09 | 23:17:18
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December