Old love...

2009-04-29 ι 22:13:27.. Our life 1 Kommentarer


Försöker hitta den styrka jag en gång hade, försöker få på mig stålstälningen jag en gång gömt.
Men den kommer inte få komma fram, den kommer inte ens passa. Livet som nu är ska inte jämföras med vad som tidigare skett. Men dom mänskliga känslorna kommer tillbaka.
Dom onda huggen i magen sticker till ibland, det äckliga snurrandet i huvudet av alla tankar gör mig yr.

Jag ska inte släppa taget, jag ska bara vänja mig vid att alltid ha ett bagage. Det bagaget betyder även så otroligt mycket för mig. Det har gjort mig till den jag är. Jag ska inte släppa taget och jag ska inte glömma. Jag måste få minnas, jag måste få tänka, jag måste få skratta och jag måste få gråta. Det är det bästa och det sämsta som någonsin hänt mig. Jag är så glad över att jag har en sån fin ängel som alltid stöttar mig och visar den bästa sidan av äkta kärlek.

Äkta lycka, äkta kärlek, ett riktigt liv - jag vet vad det är och jag vet att jag har det.

Kommentarer
Postat av: Berit

Vad fint du har skrivit, man bluir riktigt tårögd.

Säg till när vi ska kika på en barnstol som passar din "gamla" cykel. Jag betalar den åt dej, det vet du.

Kramar mormor

2009-04-29 | 23:16:12
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December