Sommar pulande

2009-04-26 ι 20:53:11.. Our life 0 Kommentarer


Efter att jag haft lite panik i eftermiddags och tårarna rann så är kvällen nu bättre.
Man har ju fått i sig lite mat, glömt lite och funderar på morgon dagen. Lite planer och andra tankar helt enkelt.
Känns dock som att vinden kommer att vända snart. Måste bara ta mig igenom det allra sista här nu. På onsdag ska jag ju jobba lite. Efter det ska jag och M sätta upp shema på hur jag ska jobba. Lite nervigt för det, jag vill ju som sagt helst jobba varje dag så jag känner att detta räcker just nu... So, i hope, i hope.
Men innan onsdag finns morgon dagen, måndag. Då ska vi ha skoj ute med massa andra barn. Hoppas det kommer lite fler människor nu bara då så det blir lite fart. Vi ska grilla ute i någon park så det kommer bli mysigt, och gott - haha. Sen också tisdagen, då ska jag på ett j*vla möte på AF. Men bit ihop, behöver ju bara det en gång då jag börjar jobba på onsdag - förhoppningsvis.

Anw, eftermiddagen har varit väldigt mycket fram och tillbaka. Upp och ner.
Här hemma har dom i alla fall börjar göra i ordning baksidan. Altanen golvet är tvättat så nu ska det bara slipas en gång. Sen är det bara gräsmattan och rabbaterna. Det roliga! Älskar att se på fina blommor i våran fina rabatt som mamma brukar fixa. Morfar brukar också komma med en väldigt massa blommor till oss som han tycker ska planteras ner. Så nu känns det ännu mer som vår. Snart kommer sommaren...



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December