Sleep tight

2009-04-15 ι 23:18:07.. Our life 2 Kommentarer


God kväll, eller natt snarare.
Fjuns hår gick snabbt, ovanligt snabbt. Men det var inte lika många som dom första gångerna och sen så har jag ju fått in flytet på detta nu. Till och med att Fjun sa att dom förra inte gick att ta ur, då satt dom bra alltså.
Efter hårfixandet satt vi båda och försökte få ihop min idé om desigen men lyckades inte. Blir skit irreterad.
Fan, varför är inte jag bäst på att illustrera och hålla på med sånt?! Måste alltså börja träna på det, men när han man tid för det? Och jag som nu mera inte har så mycket tålamod. Fick ont i magen av att bara försöka få ihop snygga bilder till headern. Larvigt va?

Men men, nu är en ny design uppe i alla fall, har små fixat lite med kategorierna också, lagt upp ny bild på mig och så en till bild på Leon - dock är den inge bra. Måste ta en riktig fotar dag med honom. Och hur länge har jag inte sagt det då? Hmm... Men väntar bara på min födelsedag i helgen så kanske jag får en ny blixt ;o) Haha. Så ni som vill ge mig något, köp en blixt vettja! Saknar min förra, bilderna inomhus suger, rent ut sagt, utan en riktig blixt.

Anw, nu ska jag dock sova. Klockan är ju för sjutton snart halv 12! Ojoj...
Leon sov skit bra i natt, ända till halv 8 i sin egen säng utan att vakna. Så hoppas på det denna natt också för jag vaknade jätte utvilad och pigg i morrse. So please baby boy, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Matilda

grymt snygg header du har fått till :D

allt bra med dig annars?

2009-04-15 | 23:35:26
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: nikita

shit vad söta dom är som matchar nova star kläder!!!



förresten längesen du tävlade hos mig nu, kika in vettja!!

2009-04-16 | 03:15:51
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December