Nyttig-göra

2009-04-14 ι 20:48:15.. Our life 2 Kommentarer


God kväll alla där ute. Ni få som fortfarande läser min blogg...
Inget samtal idag, men som jag tidigare sa : inte att det är brådska att prata om det på en gång. Ska inte vara för mycket på Micke, men ska ringa honom i morgon tänkte jag så jag får kolla läget lite. För inte är jag för på då? Om jag ringde nu kanske det blir jobbigt. På hans hemma tid liksom. Men men, i morgon ringer jag och kollar. Får be om ursäkt för att jag är lite på, hehe. Men han känner ju trots allt mig.

Anw, dagen blev nyttig men dock han jag inte göra allt för det.
Tiden sprang iväg och helt plötsligt skulle jag hämta Leon. När han väl var hemma, som den gladaste ungen ever, så kunde jag inte börja städa igen. Han skulle bara röjja runt allt som jag plockade fram eller tillbaka, haha. Bus!
Men i morgon bitti blir det att ta hand om den sissta tvätten och plocka ner lite grejer i kartonger. Finns alldeles för mycket framme och skräpar. Sen kanske man ska bjuda över någon på lunch?
Mamma kommer nämligen vara borta hela dagen med syrran så jag blir helt själv. Kanske får man massa nyttigt gjort då? Om man inte somnar framför tvn...

Kommentarer
Postat av: Emelie och baby Julia

Vi kommer på lurre! Love ya!

2009-04-15 | 08:28:26
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Julia.N

Jag har läst din blogg väldigt länge nu! Och jag kommer nog inte sluta att läsa den heller. Jag älskar verkligen hur du skriver. Ja din blogg är bäst! Kram

2009-04-15 | 15:33:15
URL: http://amazingjulls.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December