Give me a chance?

2009-04-22 ι 17:34:59.. Our life 4 Kommentarer


Hela dagen har snart passerat...
Middagen väntar och sen blir det lite plockande innan bedtime för lilla herren. Funderade på om jag då ska hoppa in i en dusch, fila och måla naglarna, sätta på ansikts mask och lyssna på musik. Sedan avsluta med att lägga mig i sängen och läsa en av böckerna jag fick när jag fyllde år. Hmm, kommer detta hålla? Brukar ju bli en massa sånt här jag-måste-unna-mig-själv-ibland prat som inte leder till något.

Men känner mig väldigt glad och påhittig mamma idag. Typ som har värsta planerna snurrandes i huvudet om vad sommaren ska bjuda på. Om hur framtiden kommer se ut osv. Gud vad ett jobb bara kan förändra ens insyn och tänkande om framtiden. Hmm, jag vet i alla fall vad jag önskar och vill. Sen är det ju bara verkligheten som ska komma i mellan och begränsa allting.

Men finns hoppet, så finns chansen. Ska jag chansa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är jätte bra!

Men jag tycker det behövs lite mer bilder på dig! :D

2009-04-22 | 18:56:00
Postat av: madde

fin blogg kika in hos mig*

2009-04-22 | 20:25:41
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack för en rolig dag idag med mycket skratt och larv. Det behövde vi bägge två !

Två knäppisar som hittar tillbaka till varann !



Och helt otorligt så gör du något som du ville - står i duschen. Ha ha !





Love u 4 ever !

2009-04-22 | 21:27:11
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Berit

Hoppet är det sista som överger en människa, så håll ut, det blir bra för dej och Leon en dag också.

Kram mormor

2009-04-22 | 23:01:10
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December