Födelsedagen

2009-04-19 ι 21:13:04.. Our life 5 Kommentarer


Idag kom min mormor och morfar hit på sen lunch/tidig middag.
Vi grillade spätt, hade pasta sallad med fetaost eller mozarella, massa ost och kex och annat små plock och gott.
Till fikat hade jag och mamma inte gjort något eget. Vi hade inte tid eller ork denna morgon, hehe. Ovanligt va? Vi som oftast är emot att köpa färdiga tårtor osv, så tråkigt. Men denna dag, min dag, åkte vi ut för att leta tårta och köpa lite vi missat. MEN inget konditori här i närheten hade öppet.
Man tycker ju att en söndag, då typ alla fikar så borde några stora ha öppet. Men nej, vi åkte nog runt till 3 st innan vi hittade ett som var öppet. Det blev någon slags mous/cheeskake tårta med bär. Väldigt smaklös dock men fin var den!



Efter fikat var det present öppning. Fick mer paket än vad jag trodde(!) Min bästa mormor hade slagit in paketen så snygga, som vanligt. Hon har fått sin insperation av cervera som alltid slår in med glitter och glamour. Hehe.
Men kan ju verkligen säga att den här födelsedagen varit den bästa, dom allra bästa presenterna fick jag också.
Är så otroligt glad, tack mormor, morfar och mamma & C! You're the best!



Och dom fina paketen innehåll detta : en blixt, ett objektiv och en tid hos frisören för klipp och färgning. Hurra hurra!


Kommentarer
Postat av: Beate

Stort Grattis Michis till födelsedagen!!! Suveräna presenter från MrsBettan och Herr P. Antar att det var precis vad du ville ha, eller hur?!!!

Vad gäller tårtan kan du läsa min kommentar hos MrsBettan ;-)

2009-04-19 | 21:44:01
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Varsegod my love !

2009-04-19 | 22:06:16
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Fjun

Va kul att födelsedagen blev lyckad! och nu fick du ju äntligen en ny blixt :D

vad var det för objektiv?? det måste du ju skriva ditt pulver! :)

2009-04-20 | 12:07:13
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Vilka fina presenter du fått :-)



ps, ny tävling hos mig =)

2009-04-20 | 14:16:20
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Janpan

ååå va roligt =)

2009-04-21 | 10:27:49
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December