Dyvik

2009-04-11 ι 19:09:12.. Our life 2 Kommentarer


We are alive! Hehe.
Det var ju varit helt underbart väder, helt sjukt underbart väder. Idag satt jag och Timpa ute i solen hela förmiddagen och jag till och med tog mig en liten tupplur ute i en solstol när ungarna sov. Efter en massa lek, fotande och mer lek hämtade vi Emms som jobbade denna underbara dag tyvär. Och hon gillade oss inte när vi berättat att solen är så varm så den bränner och vad vi gjort ute. Haha.
Väl hemma här på Dyvik börjades det med mat igen. Först lite ost och kex som var över från gårdagen och sen gjorde vi egengjorda hamburgare då vi åt påskmat igår med massa folk här ute. En super påskmiddag blev det.

En massa bilder kommer komma upp i morgon när vi är hemma igen. För nu ska vi bara mysa ännu mer och njuta av den underbara utsikten och "landet-känslan"... So long everybody!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vädret är verkligen fantastiskt!!

2009-04-12 | 10:52:16
URL: http://junitjejen.se
Postat av: annie

vilken fin blogg du har :D och så tycker jag att din son har himla fint namn!

2009-04-13 | 18:27:37
URL: http://lillaannie.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December