Sweetheart

2008-09-26 ι 16:13:21.. Leon i bilder 8 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: Anonym

- NU ÄR DET FRÅGESTUND I BLOGGEN , VAR GÄRNA MED OCH STÄLL EN FRÅGA ;D HA DET BRA !

2008-09-26 | 16:18:58
Postat av: Josefine

söt bild :)

2008-09-26 | 16:21:54
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: lisa

¨Jag ber dej michalea! svara iallafall.. jag blev överlycklig när jag skulle få dne blåa designe. Kan vi göra bort det och lägga in den nu? - snälla svara! hatar att vänta.. är sjuk och ska bort i helgen med.. kramar!

2008-09-26 | 16:24:49
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

Asså de skulle betyda så mycket om du bara svarade.. jag har väntat 2 veckor nu på ett svar. snälla.. jag vill ju ha den nu! ;) SVARA HUR SOM HELST SÅ ÄR DU SNÄLL (L) KRAAM

2008-09-26 | 16:35:46
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fin! vilken liten sötsak! /marielles.blogg.se

2008-09-26 | 17:18:54
Postat av: Anonym

Jag måste fråga en sak. Hur gör du för att bakgrunden på bloggen ska passa in med headern? Jag försökte det men när det såg bra ut på en av mina skärmar så såg det asdåligt ut på min andra. Så hur gör du? :D

2008-09-26 | 18:47:39
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken underbaring :)

2008-09-26 | 22:23:20
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hej bajskorv! Jag tnkte bara säga att jag inte haren mobil för tillfället så jag har varken ditt nummer och dukn inte nå mig. Men du får Timothys nummer, så det är bara ringa om det uppstår några problm. Jag är med honom hela dagen. Vi är framme i Skogås antingen 12:33 eller 12:48, vågar inte säga vilken vi hinner med. Men om du skickar ivä ettsms tillTimothy så jag får ditt numemr så kan jag smsa dig när jag vet vilken tid vi är framme.



KRAM



Ajuste, numret är 0736392046

2008-09-27 | 08:28:01
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December