Krypa, gå, åla?

2008-09-22 ι 09:22:06.. Leon i ord 4 Kommentarer


God morgon.
Nu har Leon värkligen blivit helvild på golvet. Han hatade att ligga på mage förut så han lärde sig ju aldrig krypa. Men för flera veckor sen så började han ta sig fram ändå genom att ställa sig på fötterna och putta sig fram. Han märkte vell att om man väl tar sig fram så är det ok att ligga på mage ändå.
Och nu, fy bubblan vad snabbt det går. Skit kul, jag kan stå och kolla på honom och as garva för det är den skönaste stilen ever. Ska försöka filma någon gång så kanske ni kan få se.
Ända problemet är att han är jätte busig och ska göra allt han inte får. Som att ta hundarnas tuggben och tugga på. UÄCK, jätte blä. Men Leon tycker det är jätte roligt att göra saker som mamma säger ajaj, blä och nej till. Han tittar upp och börjar skratta och så slutar han för 1 min och sen gör han samma sak igen. Dessutom brukar han försäkra sig om att ingen ser heller, tittar försiktigt bakåt och så busar han.

Ja min BUSUNGE är stor nu. Min busunge kommer säkert snart att gå....

Kommentarer
Postat av: Berit

Vad rolig han är. Jag satt och småskrattade när jag läste din kommentar. Han börjar verkligen bli stor nu gullplutten.

Kram mormor/gammelmormor

2008-09-22 | 10:49:12
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej. såg på jasmines blogg att du gjort hennes design, riktigt fin, och din är också superfin. Lust att göra om min? kram

2008-09-22 | 17:30:31
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: lisa

KAN du skicka mejn designen nu, har väntat s¨å länge..

2008-09-22 | 17:42:54
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: jennie

ja, visst går det fort när dom väl får kläm på det!

2008-09-23 | 09:34:56
URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December