An end to this night...

2008-09-04 ι 00:18:30.. Our life 1 Kommentarer


Mycket känslor idag. Höll på krossas helt och expodera men tryckte tillbaka allt igen - som vanligt.
Försöker och försöker men snart går det inte mer. Jag säger nej för sissta gången snart.
Det jag fruktar mest är att allt ska bli fel.
Jag vill att alla ska må bra. Jag vill att min familj ska ha det bäst. Att vi alla ska vara vänner och kunna leva med varandra. Men just nu så funkar det inte. Vi kan inte bo såhär..

Mamma, mamma, mamma. I love you, you know that! Tack för att du alltid ställer upp för mig. Du ställer upp för alla. Jag förstår att du har det jobbigt också, och jag lovar att det kommer bli bättre. När jag väl flyttat så kan vi alla starta om på hel nytt och se hur livet är.
Se hur livet ska vara.
Förstå mig mamma, jag vill inte höra saker jag hört idag. Trodde aldrig jag skulle få höra det i hela mitt liv. Det sved och brast i hela hjärtat. Det var som om att jag fick klart för mig att ok nu är det nog. Nu kommer snart allting att brista. Och så ska det inte bli. Det ska inte gå så långt att hela familjen ska lida pga det..
Nej det ska bli bättre, vi kommer må bättre.

Mamma du är min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Love you 4 ever !

2008-09-04 | 22:05:29
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December