Vagn till salu!

2008-10-16 ι 16:44:35.. Our life 7 Kommentarer



+ tillbehör







Teutonia Fun 08 + ligginsats i jätte mysigt lent tyg invändigt. (från nyfödd)

Mindre, smalare och lättare än alla andra vagnar som finns.
Med den här vagnen kommer du till och med i mellan tunnelbana spärrarna där människorna går och behöver då inte leta upp eller köa för att utgång för vagnar. Den här vagnen är super super smidigt och jätte snygg. Den ända här i sverige som har färg och mönster kombinationen på dom ställerna.
Jag säljer pga att jag använder och har använt min sons andra vagn som är lite mindre.

Jag beställde av en bekant som har ett företag som tar in vagnar, helt ny och knapt använd.
Jag köpte den Januari 2008 och använde den från och med när min son föddes (13 Feb) till och med mitten på Mars kanske. Så den är så gott som sprillans ny. Inga hål, reper, utnötningar, solblekningar eller något alls.

Det är en avtagbar och vändbar vagnsits för att ändra barnets riktning åt båda hållen.
Höj & sänkbart handtag.
Öppningsbar sufflett för genomluftning.
Inbyggt myggnät, öppnas med dragkedja
Mycket lätt chassi som blir litet i hopfällt läge.
Två låsbara, separat svängbara hjul med dubbel fjädring klarar alla kurvor.
Mycket stor och lättillgänglig varukorg.
Finns även adapter till att sätta bilbarnstol på chassit.
Är också 5punkts bälte men syns inte på bild då jag tagot bort den.

Är du intresserad av vagnen? Kommentera eller maila!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken undertbart söt blogg du har! :) Älskar designen.

2008-10-16 | 17:38:09
URL: http://madeleinenh.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha! vart ju nästan sugen på att köpa den där vagnen fast jag inte har barn, du är inte dålig på att göra reklam för grejer du.. ;)

2008-10-16 | 18:51:23
Postat av: babymyz Marie

hallojjj,vad kostar det om du gör en design åt mej??

Fick ju reklam tipps av mammabecka,hihi..

Klart snygg blogg du har oxå,och vilka grymt fina ögon din son har,aldeles havsblåá hur fina som helst:=)

ha det bra hoppas du kan hjälpa mej..

2008-10-16 | 19:01:52
URL: http://metrobloggen.se/marilouise
Postat av: Sofye

snygg design du gjorde åt mammabecka, är det hobby eller affärer? :P

2008-10-16 | 20:03:05
URL: http://sofye.blogg.se/
Postat av: jenny

hejsan mitt namn är jenny och min vännina ska ha barn alldedes snart och vagnen var helt wonderfull tänkte överaska henne med e vagn då hon inte har det lätt just nu sitter på ett skyddsboende för hennes förra kille försökte mörda henne så hon får bara socialbidrag. men jag är helt klart intresserad vad tar du för den?? bor du i stockholm och kan man göra affären i så fall innan 2november då jag åker hem då? Mvh jenny sparf mejla mig gärna med svar på [email protected] mvh

2008-10-16 | 22:50:00
Postat av: Berit/mormor/gammelmormor

Det låter häftigt. synd att man är för gammal.

Kram mormor

2008-10-17 | 03:10:34
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: [19år & blivande 2barnsmamma]

Vagnen va grymt snygg!

Vart bor du?! Finns den kvar? Pris? :P



Designen du gjorde till mammabecka va grymt snygg, vilka skills du har asså :D

2008-10-17 | 18:58:34
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December