Mamma kräks på miss B

2008-10-14 ι 00:03:36.. Our life 3 Kommentarer


Jag tror att jag snart kissar på mig.
Mamma sitter nämligen mitt emot mig på sin laptop och kollar lite på internet och får upp att Blondin Bella ska ha Halloween fest på en Silja Line båt. Med bufféer och hytter bokade.
Mammas kommentar till detta var :
Näej, ska jag behöva läsa det här nu? När jag snart ska gå och sova. Ska jag kräkas nu också?

Haha, ja blandade åsikter finns det om lilla miss Blondin Bella.
Jag ska inte säga att jag hatar ett ogillar henne som person för jag har ingen aning om hur hon är men jag kan säga, och stå för det, att från allt jag sett och läst så förstår jag mig inte på henne. Vad är det för en människa? Så jag håller med mor min.
Snacka om att få allt serverat på silverfat ända sen födseln. Hon kanske fick löjrom och oxfile med rödvinssås till mat vid 8 månaders ålder..?

Kom på mig själv nu att jag ska inte säga något sånt för så hade nästan jag det. Haha. I den här familjen så har vi passion för mat. Och jag har alltid varit en liten gourmet unge, ända sen födseln. Jag kan se mig själv som väldigt onormal i det. Att jag som 7 åring älskade löjrom, oxfilé, skaldjur och all möjlig gourmet mat som var svindyr hör ju inte till vanligheterna. Min syster som är snart 11 har precis lärt sig äta löjrom då hon skarpt ogillade det förut. Men hon håller på bli som oss (jag, mormor och mamma).

We love food (helst the expensive one)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Och nu kan jag absolut inte gå och sova ju !

Ha, ha !

Får försöka räkna får eller nått när jag går och lägger mig annars så ser jag...... nä, nu kräks jag igen.



God natt på dig !

2008-10-14 | 00:07:42
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Cassandra - Josefins mamma

din skitunge ;P du kan skriva iinlägg :P men kan inte logga in på msn och ge oss smakprover från dopet :D hahah. Men vi hörs imorn lr något, om hur vi sak göra på ons :) Har massa tårta som måste ätas upp :D sov gott på dig tjejen :) krams

2008-10-14 | 00:39:14
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Berit/mormor/gammelmormor

Vilka snaskråttor ni är som bara gillar riktig dyr mat. Men jag håller med er, det är gott. Bättre att få en liten bit god mat än ett lass äckligt.

Kram mormor

2008-10-14 | 19:16:38
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December