Julklappar

2008-11-19 ι 16:31:33.. Our life 3 Kommentarer


Efter att ha suttit i en ganska lång samtal med mycket prat från min sida med min mormor så är jag jätte sugen på att åka och julshoppa. Jag är helt galen i det! Nästan så att jag kan kalla det en sjukdom.
När jag väl vet att det snart är jul så lurar jag mig själv och tror att det är ok att shoppa för alla pengar jag har. Egentligen är det inte speciellt smart eller bra men vad sjutton.
Det är jul en gång om året, kan jag inte bara få lyxa till och och köpa/göra vad jag vill?
Har många runt mig som säger att jag tex är jätte onödig och dum som köper jätte fint paper och tillbehör när jag slår in mina paket. Men för mig är paketet som ett extra paket. Det ska ju vara snyggt och fint utanpå också. Och ja okej jag kan hålla med om att jag kanske överdriver lite ibland. Men jag älskar julen! Det ger mig en orsak till att visa alla mina nära och kära hur mycket jag älskar dom och vad dom betyder. Jag vill bara att alla ska ha/få det allra bästa.

Jag är och kommer alltid att vara över generös med presenter - oavsett om det är jul, födelsedag, dop eller något annat. Så är det bara, och skyll inte på mig. Skyll i så fall på min mormor och mamma. Dom har gjort mig såhär.

Det jag skulle komma fram till i bröjan av detta inlägg var i alla fall att jag nu skivit upp till vilka och kanske vad jag ska köpa. Vet inte vad alla vill ha men har ändå en liten aning om vad jag ska ge vissa. Men bara vissa, väldigt få..
Leon ska ju i alla fall få ett paket varje dag i december. Han kommer att ha en egen adventskalender! Har faktiskt redan inhandlat 3 paket. Vad kommer jag inte att säga för det blir inge kul. Har jag ju inget att visa varje dag i december, haha.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

vi ska julshoppa snart :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-11-19 | 17:43:32
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag vill jul handa nu, kom så drar vi ;) hahahah :D

puss puss darling

2008-11-19 | 19:10:43
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Fjun

kom ihåg att vi ska dra ut på stan och leta julklappar när jag

kommit hem från sälen, så köp inte klart allt innan dess ;)

2008-11-20 | 00:48:40
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December