Tisdag

2008-05-27 ι 10:28:59.. Our life 0 Kommentarer


God morgon. Eller snarare god förmiddag. Snart ska mamma skjutsa in mig och mormor till vällingby där vi ska ta tuben in till stan. Jag ska inte gå med mormor för hon ska träffa Bettan som hon gör typ varje vecka och käkar och shoppar med inne i stan.
Jag ska till Stadion. Eller inte till stadion så, jag ska stiga av stadion för att gå upp till Fjuns & Evas café Solen. Så hoppas jag får någon smarrig lunch för att sen tänkte jag åka in till city igen. Då för att kolla på lite kläder till Leon. Han har blivit så stor nu så 50/56 kläderna sitter taight, lite gay. Haha. Och han ser så bebis ut när han har bodysar, så köper bara tröjor och byxor nu. Heldräckter är också helt super bra då det kommer bli så varmt i sommar och så slipper han byxa tröja grejen.
Anw,
Får försöka hålla i plånboken lite då jag inte är super rik just nu. Men det är man väl aldrig (?)

Ush ush. Nu måste jag plocka ihop lite, byta på Leon och sen ska vi iväg. Ha en super skön dag, det lutar åt det med vädret i alla fall. 16° redan och i solen kokar det. Men det är kanske bara för att vi bor i värsta grythyttan då det inte blåser här alls och bara kokar nere i vårat lilla hus.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December