Splittrad..

2008-05-12 ι 22:12:12.. Our life 1 Kommentarer


Mitt besökar antal har bara minskat och minskat för varje dag men nu är det nästan så man börjar att gråta. Får ingen lust att blogga längre. Tappat lusten, tappar lusten.
Speciellt när man tycker att allting just nu känns jobbigt. Man vill så mycket men inser att det inte kommer att gå, och man vill saker som vissa inte kommer att acceptera. Allt är bara just nu så jobbigt.
Känner mig väldigt splittrad när det gäller mycket. Allt handlar om livet inom dem här väggarna tillsammans med min familj när jag har en egen liten familj - Leon. Jag älskar mig familj, ta mig inte fel. Men jag vill känna att jag kan klara mig själv och spendera min tid med bara Leon. Det har jag aldrig fått känna. Jag vill duga.
Tur att jag har Leon här så jag kan se något possitivt med dagarna.

Leon min lilla snupp.
Min lycka, mitt liv, mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Men du, gumman då. Jag blir helt ledsen av att läsa det där.



Du vet väl att socialen kan hjälpa dig med en egen lägenhet nu när du har Leon? Du får ju inget stort och fint och du får inte mycket pengar alls, men det är kanske något?



Jag tycker inte ens att du borde "skämmas" över att du bor hemma och hos din mormor. Det är ju hur bra som helst för Leon att få träffa sin familj ofta. Det gör ju inte dig till en sämre mamma. Leon har ju det bra med dig och där ni bor nu. Det är väl det som räknas?

2008-05-13 | 13:22:34
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December