I love food

2008-05-16 ι 17:26:04.. Our life 5 Kommentarer


Nu är det snart dax för middags förberedelser. Det är syrran som bestämt mat idag - Tacos. Så det tar ju ett tag att hacka upp allting, men roligt :o)
Tacos för den delen är något som mina kompisar bara älskar, speciellt Asse. Varje gång vi ska käka hos någon, "tjejmiddag", så är det alltid tacos som kommer som förslag. Förstår inte hur dem inte kan tröttna, jag vägrar äta det flera gånger i månaden, ush. Och Fjun, nu ska du inte skylla på att jag är en gourme människa för det är du också. Haha. We like hummer, löjrom, pilgrimmsmusslor osv. Det är orgasmen mat. Herregud jaa!
Anw,
Nu ska jag ge Leon lite mat, skölja ur syrrans hårfärg hon har i håret och sen börja laga mat. Det låter vell bra? Någon som vill komma på middag då? :o)

Bara massa mat här hemma. But we like it, we love food!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du har en otroligt fin blogg och sett att du kan designa =). Undrade om du ville hjälpa mig med min! Hör av dig om du kan och vill! Kram Cissi Jensen.

2008-05-16 | 19:01:27
URL: http://ungmamma1991.blogg.se/
Postat av: Berit

Du är populär bland bloggare.

När ska vi äta pilgrimsmusslorna som jag har sparat till dej.

Puss Gammelmormor

2008-05-16 | 23:52:08
Postat av: Asse

Iih taccos ^^ Yummy!!

2008-05-17 | 14:32:35
Postat av: lisa

Hej! Fin blogg, din lillasysters med! Undrar om du kan hjälpa mej att fixa min blogg (design,klocka)?! Skulle vara till tor de! PLZ för av dej ifallatt, om inte kan du ju bara berättaungefär hur man gör :)

2008-05-17 | 20:09:59
URL: http://aboutelisa.blogg.se/
Postat av: clara

tacos är ju maten!! :(

;)

2008-05-17 | 21:49:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDA



Michaela, född för 20 år sedan. Bor i en underbar lägenhet i Nockeby, Bromma, med mannen i mitt liv som jag är förlovad med, sen 10 juli 2010, och sönerna Leon & Charlie.

Fotografering, matlagning och inredning är något som tar stor del av mitt liv! Så här i bloggen skriver jag om detta, vad som händer i våran vardag och även mycket annat som angår småbarnsföräldrar med mera..

So enjoy!




Leon Alexian föddes den 13 feb 2008, i vecka 39. Med sina 3595g och 52cm lång.

Nu är han den finaste och stoltaste storebror som snart fyller 3år.
Han går hos sin dagmamma, är blöjfri, älskar att leka med bilar och växer upp lite för fort. Våran stora, fina prins!





Charlie Alexie föddes den 20 dec 2010, i vecka 34. Med sina 2532g och 45cm lång.

Han hade lite bråttom ut så efter två veckors vård på neonatal avdelningen på danderyds sjukhus fick vi äntligen komma hem tillsammans! Nu växer och frodas våran älskade lilla prinskorv!






Mer mat och recept jag lagat hittar du här..


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December


Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September
Oktober November December

Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti
September
Oktober November December